אמנת שרות
אמנת השירות של מטריקס ביטוח ופיננסים מעגנת את מגוון השירותים שהקבוצה מספקת ללקוחותיה.
האמנה כוללת את עקרונות היסוד לשירות איכותי, אמות מידה מעשיות להשגת רמת שירות איכותית וכן הבהרות לגבי זמני טיפול בפניות הלקוחות אליה ושמירה על רמה גבוהה של שירות ללקוח.
אנו, העובדים והמנהלים במטריקס ביטוח ופיננסים, סוכנות לשיווק ביטוח כללי ושיווק פנסיוני על פי רישיון סוכן ביטוח תאגיד בענף הביטוח כללי וביטוח פנסיוני מספר 515151157 , רואים במתן שירות איכותי ערך עליון ומחויבים ליצירת ערך ללקוחותינו ולניהול הקשר עמם לאורך זמן על בסיס של אמון מלא.
אנו מתחייבים להעניק לכל לקוח שירות אישי ואיכותי המושתת על הגינות, אחריות, מקצועיות, כבוד ואכפתיות, זמינות ויעילות.
· שירות אישי
אנו מודעים לכך שלכל לקוח צרכים ייחודיים לו. אי לכך נעשה כל מאמץ להקשיב, לזהות ולהבין את צרכי הלקוח ולהעניק לו שירות בהתאם לבקשתו, תוך התאמה מרבית לצרכיו ושימת דגש על הדברים החשובים לו.
· הגינות
אנו רואים בהגינות ערך עסקי ופועלים מתוך הערכה רבה וכבוד לצרכיך, ומתחייבים לנהוג ביושרה ובהגינות כלפי הלקוח.
· אחריות ומקצועיות
אנו מאמינים כי בעולם הביטוח מקצועיות ואחריות הינם ערכים הכרחיים. לפיכך, אנו מעסיקים מומחים בתחום ומשקיעים משאבים רבים בהכשרתם, כך שיעניקו שירות מקיף כולל ואיכותי בעבור כל צרכיך, החל ממועד ההתקשרות ועד למימוש זכויותיך.
· כבוד ואכפתיות
אנו פועלים מתוך הערכה רבה וכבוד לצרכי הלקוח ומתחייבים לשמור על פרטיות המידע הקיים ברשותנו, באמצעות שימוש בתשתית טכנולוגיות מתקדמת והטמעת נהלים קפדניים.
· זמינות ומועילות
אנו מבינים כי בפניית לקוח אלינו יש למרכיב הזמן חשיבות רבה. נעשה כל מאמץ בכדי להיות זמינים לקבל את הפנייה ובכדי לספק לו מענה מקיף, מועיל ומקצועי בזמן סביר, תוך מתן תשובות בהירות ומנומקות.
ערוצי התקשורת העומדים לרשותך
לנוחיותך, להלן מגוון ערוצי התקשורת בהם נעמוד לרשותך ונעניק לך שירות:
· אתר האינטרנט של החברה: matrix-ins.co.il
זמין לרשותך 24 שעות ביממה. באפשרותך לקבל מידע כללי, ולפנות ישירות לגורם המטפל.
· מרכז השירות של החברה
מענה טלפוני – במספר 03-5660582 בימים א’, ב’, ג’, ד’, ה’ בין שעות 08:30 עד 16:00
באמצעות פקס’ – במספר 03-5660993, בכל שעות היום.
בדוא”ל – info@matrix-ins.co.il בכל שעות היום.
בדואר – משלוח מכתבים לכתובת: המרד 29 תל אביב
ב- WHATSUP – 03-5660582
זמני תגובה לפניות
אנו מתחייבים למענה יעיל ובזמן סביר בין היתר בכל העניינים הבאים:
· חזרה למבוטח למתן מענה ראשוני – 2 ימי עסקים
· מסירת מסמכים הנמצאים ברשותנו, על פי דין – 3 ימי עסקים
· שליחת מסמך / אישור שלא נמצא ברשותנו , אלא ברשות היצרנים – זמן סביר
· העברת אישור, מסמך או בקשה של מבוטח לגוף מוסדי לטובת ביצוע פעולות הקשורות למוצר – 7 ימי עסקים ובתנאי שכל המסמכים תקינים ומלאים.
· מסירת מידע ללקוח שפנה בעניין תביעה – 2 ימי עסקים (למען הסר ספק , הכוונה היא למתן אינפורמציה על דרכי הפעולה בתהליך התביעה)
· בקשת הלקוח לתיאום פגישה יזומה על ידו – 7 ימי עסקים
· ייזום פניית שירות עקב שינוי במצבו של הלקוח – 7 ימי עסקים
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת!
מטריקס ביטוח ופיננסים